Vyhledávání


Kontakt

Mirka
DĚČÍN III - STARÉ MĚSTO

E-mail: miruska01@seznam.cz

Kvasinky

23.08.2010 02:12

Poslední s čím jsme byli u vete byl zánět v uchu. První den jsem si myslela, že tam má písek, tak jsem to jenom vyčistila, druhý den to tam bylo znovu, tak jsem to opět vyčistila a sledovala, další den se tam vytvořit pěkný zánět, spousta mazu a tekla taková bílá voda z ucha. Vete říkal, že jsou to přemnožené kvasinky a opět sme nebyli schopni dát dohromady z čeho to má, protože Ebi by si nikdy uši nenamočila, bojí se vody, jde jen po packy a už vůbec neplave. Dostaly jsme dvě lahvičky, jednu s antibiotickýma kapkama a druhou nějaký olejový roztok na čištění, při obojím byla nutná masáž boltce, při tom si Ebka chrochtala :D Pak se oklepala a byla jsem celá od kapek já :D To jsme dělaly týden a zánětu jsme se zbavily :)